Καλάθι

0   - 0,00€

Η επιστροφή προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος. Η επιστροφή προϊόντων είναι εφικτή μόνο αν δεν έχει εκπνεύσει η προθεσμία υπαναχώρησης των 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς των προιόντων. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο κατάστημα, είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους (ο πελάτης οφείλει να εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν καθώς και το κόστος επιστροφής του είδους στην εταιρεία), κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΥΔΡΩ - ΣΥΝΛΑ.

Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής - Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής- Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ) και τη συσκευασία του. Επίσης το επιστρεφόμενο προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει πραγματοποιηθεί/προηγηθεί εγκατάστασή του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την επιχείρηση ΥΔΡΩ - ΣΥΝΛΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της επιχείρησης ΥΔΡΩ - ΣΥΝΛΑ μέσα σε διάστημα (10) ημερολογιακών ημερών και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την αγορά.

Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει πραγματοποιηθεί/προηγηθεί εγκατάσταση του στο χώρο του πελάτη και εφόσον ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.